Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΛΕΤΑ ΣΚΙΩΝ

 Καλησπέρα φίλες μου και ευτυχισμένο το 2014 .

 Στο 1ο άρθρο μου για το νέο έτος θα σας δείξω την δικά μου παλέτα που έφτιαξα περίπου πριν μια ώρα.

 
Είχα λοιπών στη συλλογή μου πολλές παλετίτσες από την εταιρία Challenge  που τις είχα αγοράσει  από το Hondos center στην τιμή των 6,5-7 Ε περίπου αλλά επειδή όποτε τις χρειαζόμουν ποτέ δεν τις έβρισκα, αποφάσισα να τις συγκεντρώσω όλες μαζί σε ένα όμορφο και γουστόζικο κουτάκι.  

Αρχικά θα σας δείξω τα υλικά που χρησιμοποίησα.

1) κουτάκι από είδη δώρου και συσκευασίας 2,20Ε
2) πιστόλι θερμοσιλικόνης
3) τις παλετίτσες με τις σκιές μου που ήταν πεταμένες από δω και από κει.
4) μαχαίρι
5) γάντια
6) πετσέτα




1) Φόρεσα λοιπών τα γάντια μου και με το μαχαίρι άρχισα να βγάζω τις σκιές που ήταν ακόμα κολλημένες στις παλετίτσες.
 
 
2) Έπειτα τις τοποθέτησα στο καπάκι του κουτιού βάζοντάς τες στη σειρά από τις πιο σκουρόχρωμες στις πιο ανοιχτόχρωμες σκιές.
 

 
3) Μετά έβαλα θερμοσιλικόνη πίσω από κάθε σκιά και τις τοποθέτησα στον πάτο του κουτιού. 
 

 
 
4) Τέλος επειδή δεν χωρούσαν όλες οι σκιές στο κουτί άφησα την τελευταία σειρά κενή για να μπορώ να βάζω μέσα και το πινέλο μου.

 
Και ορίστε το τελικό αποτέλεσμα!!!!

 
Επειδή περίσσεψαν σκιές θα πάρω ένα ακόμα κουτάκι και θα φτιάξω και δεύτερη παλέτα με τις ανοιχτόχρωμες .
 
Πως σας φάνηκε η κατασκευή μου?
Περιμένω τα νέα σας και την γνώμη σας για το σημερινό ποστ .
 
Σας εύχομαι να έχετε ένα όμορφο βράδυ να περνάτε καλά και να έχουμε μια όμορφη και δημιουργική χρονιά.
 
Και μην ξεχνάτε.... :
 
<<ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ>>
 
Φιλικά πάντα                                                                                           
Nicky Starlight                                                                                          
 

31 σχόλια:

  1. Αχ τι ωραία ιδέα! Με έβαλες σε σκέψεις! Μπράβο! Καλή χρονιά να έχεις με υγεία και δημιουργικότητα!
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Awesome way to set a palette thanks for sharing. Thank you for visiting and following me by google following back also following by bloglovin follow me back there thanks.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο!Και εγώ είχα προσπαθήσει αλλά δεν έβρισκα παλέτα!Είναι πολύ βολικό!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο...Πανέμορφο κι η ευχαρίστηση ότι το έκανες μόνη σου φαντάζομαι μεγάλη...

    Μπράβο σου!!

    Καλή χρονιά με υγεία
    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. this is a really nice idea! :)
    www.fashionfixhunter.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελεια η ιδέα!! Βγηκε πολύ ωραιο αποτέλεσμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. από το να τις εχω πεταμενες δεξια κι αριστερα ,είναι οντος βολικη!!!

      Διαγραφή
    2. Great. This is a really nice way to secure all the singles. Thanks for sharing.
      Just joined your blog.
      http://wemakeupblog.blogspot.com/

      Διαγραφή
  8. I love this. You actually made a pallet! I cant do it myself!


    Following you on bloglovin g+ and gfc. Hope you follow back!

    Ayesha
    Defining Me
    Blogslovin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ καλή ιδέα!!!
    http://mariabeautypassion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή