Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

REVIEW ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΡΙΤΕ Scum Soaps

Kαλησπέρα κορίτσια!!!
Τι κάνετε? Σας έλειψα...εμένα πολύ. Είχα ένα πρόβλημα υγείας και ήταν αδύνατο να βρω το χρόνο να γράψω.

Σήμερα θα σας παρουσιάσω το 2ο review για τον Οκτώβρη και είναι η κρέμα προσώπου με βούτυρο καριτέ Scum Soaps  από την εταιρεία Μαύρο Σαπούνι Αφρικής-Black African Soap http://www.blackafricansoap.gr/




H εταιρεία είχε την ευγενή καλοσίνη να μου στηλει για δοκιμή την κρεμα  Ευκάλυπτος - Λεβάντα Ενυδατική κρέμα προσώπου ιδανική για ξηρές, ευαίσθητες επιδερμίδες με αντιγηραντική δράση με Βούτυρο Καριτέ,Έλαιο Ευκάλυπτου,Έλαιο Βερίκοκου,Έλαιο Αβοκάντο,Έλαιο Λεβάντας,Έλαιο Δεντρολίβανου.
 που ταιριάζει στην δική μου επιδερμίδα.

Ας δούμε τις ιδιότιτες του βούτυρου καριτέ όπως περιγράφοντε μεσα στην σελίδα http://www.blackafricansoap.gr !!!

-Προσφέρει καθημερική ενυδάτωση για το δέρμα.
-Προσφέρει ανακούφιση στο ξηρό δέρμα.

-Εξομαλύνει τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές του προσώπου.
-Προστατεύει από το ηλιακό έγκαυμα.
-Βοηθά στην επούλωση των μικρών πληγών του δέρματος και των ρωγμών του δέρματος.
-Βοηθά στα μικρά εγκαύματα και τα εκζέματα του δέρματος.
-Προστατεύει από τον άνεμο και τον ήλιο.
-Μειώνει κηλίδες και ουλές του δέρματος.
-Βοηθά σημαντικά στην μείωση της ακμής.
-Βοηθά την αποκατάσταση ελαστικότητας στο δέρμα.
 
Η κρέμα κυκλοφορεί κι σε άλλους δύο τύπους.
2.Λεμόνι - ΛεβάνταΕνυδατική κρέμα προσώπου ιδανική για κανονικές και λιπαρές επιδερμίδες με Βούτυρο Καριτέ,Έλαιο Λεμονιού,Έλαιο Βερίκοκου,Έλαιο Αβοκάντο,Έλαιο Λεβάντας.
3.Τριαντάφυλλο - Πορτοκάλι
Ενυδατική κρέμα προσώπου ιδανική για ξηρές, ευαίσθητες επιδερμίδες με αντιγηραντική δράση με Βούτυρο Καριτέ,Έλαιο ξύλου Τριανταφυλλιάς,Έλαιο Πορτοκαλιού,Έλαιο Βερίκοκου,Έλαιο Αβοκάντο.


και σε 2 συσκευασίες

56 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ          ΤΙΜΗ €9,50
113 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ         ΤΙΜΗ €17,50




   Η ΓΝΩΝΗ ΜΟΥ   


Μόλις άνοιξα την συσκευασία το άρωμα της λεβάντας μου άρεσε πολύ, λάτρεψα το βαζάκι γιατί μου θύμησε vintage και natural. H υφή της ειναι απαλή και αποροφάτε γρήγορα από το δέρμα χωρίς να αφίνει λιπαρότητα. Μετά από καθημερινή χρίση πρωί βράδυ για  ένα μήνα είδα μεγάλη αλλαγη στην επιδερμίδα μου .Το πρόσωπό μου είναι πιο ενυδατομένο και μικρές γραμμές έκφρασης ελαττώθηκαν. Η τιμή της είναι λίγο ακριβή αλλά αν αναλογιστούμε οτι είναι φυσικό προιόν και έχει αποτελέσματα τότε αξίζει μια μικρη <<θυσία>> από το κομπόδεμά μας.Τέλος να προσθέσω ότι ορισμένες φορές την χρισημοποίησα και στα χέρια μου με τα ίδια εξύσου καλά αποτελεσματα.

Αυτά για σήμερα κορίτσια. Ευχαριστώ πολύ την εταιρεία για την αποστολή τους.
Εσείς γνωρίζετε το συγκεκριμένο προιόν? Περιμένω τα σχόλια σας και την άποψή σας.
Εως την επόμενη ανάρτηση σας εύχομαι να έχετε ένα όμορφο βράδυ και να θυμάστε :

<<ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!>>

Φιλικά πάντα Nicky Starlight!!!

Bye ,bye See You Later

6 σχόλια:

  1. elpizw na eisai kala twra!!
    den exw dokimasei kati apo tin etairia alla ola osa exw dei mou fainontai exairetika!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δοξα το Θεο ειμαι καλα τωρα!!! και εγω θα ηθελα να δοκιμασω και καποιο αλλο προιον απο την συγκεκριμενη εταιρεια.

      Διαγραφή
  2. Αυτή η κρέμα έχει τόσο όμορφο άρωμα..
    Μυρίζει φύση βρε παιδί μου <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή