Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

HAUL ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Καλημέρα κορίτσια!!!
Kαλό μήνα!!!
Τι κάνετε?
Στο σημερινό ποστ θα σας δείξω τις αγορές που έκανα από την έκθεση ομορφιάς στο Περιστέρι
 1) μανό κρακελέ lovie μοβ με χρυσόσκονη 1,50Ε
 2) μανό lovie μοβ 1,50Ε

3) βάση και top coat για ημιμόνιμό μανικιούρ 10Ε
4) χρώμα taupe (γκρι-καφέ) για ημιμόνιμο μανικιούρ 10Ε
                             2 ΑΡΩΜΑΤΑ + 1 ΔΩΡΟ 10Ε
5) Άρωμα βανίλια
6) Τέλεια απομίμηση του hypnotic poison . Αγώρασα 2 μπουκάλια
 7) Μήτρες με σχέδια για τα νύχια 1,5Ε+1,5Ε+1,5Ε =7,5Ε
 

8) μολύβι ματιων dast+cream χρώματος καφέ 1,5Ε
9) μάσκαρα lovie μοβ χρώμα 3Ε

Αυτές  ήταν οι αγορες μου.  Ακολουθεί MEGA HAUL  από  ORIFLAME .

Εσείς πήγατε στην έκθεση? Τι αγοράσατε?
Περιμένω νέα σας. Να περνάτε καλά και να θυμάστε :

                         << ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ >>

15 σχόλια:

  1. Οοοο υπέροχα όλα! Τα μανό της lovie τα αγαπώ!! Αν θέλεις μπορείς να κάνεις ένα review για τις μήτρες για σχέδια για τα νύχια και αν ξέρεις που αλλού μπορούμε να τη βρούμε! Είχα πάρει παλιότερα κάτι παρόμοιο αλλά δεν έκαναν τίποτα:( δεν μπόρεσα καν να τις χρησιμοποιήσω:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καμια φορα δεν πιανουν ολα τα μανο και στεγνωνουν γρηγορα. σιγουρα θα κανω ενα rewie . ευχαριστω για το σχολιο σου!!!

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίο review!
    Να ξέρω αν πετύχω τα συγκεκριμένα προϊόντα, πληροφορίες γι αυτά!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ητανε να παω αλλα δεν τα καταφερα!Υπεροχα οσα αγορασες!Εχω τη μασκαρα σε μπλε και ειναι αρκετα ικανοποιητικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πήγα και εγώ στην έκθεση αλλά αυτά τα δισκάκια δεν τα βρήκα και ήθελα πολύ να πάρω!!Απο ποιά εταιρία της έκθεσης τα πήρες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολλα περιπτερα τα ειχαν ακομα και η lovie αλλα εκει ηταν απλισιαστα... 4 και 5 ευρω... τα ιδια που αγωρασα με 1,5 ενταξι μην τρελαθουμε....
      εγω τα πηρα απο το my nails

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το post σου..Καλοφόρετα..Σου έχω δώσει ένα βραβείο..Πέρνα από το blog μου να το παραλάβεις..φιλάκια http://beautylosophy.blogspot.gr/2013/11/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω παρα πολυ . θα περασω σιγουρα!!!
      και παλυ ευχαριστω!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες οι αγορές σου! Λατρεύω τη βανίλια και όλα τα αρώματα με αυτή! Να τα χαρείς ολα!! :)xx
    Vasiliki, tell-a-beauty-story.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε καλα και εγω εχω τρελα με την βανίλια. εχω αλλα 3 αρωματα . ενα απο τα body shop και δυο απο την oriflame

      Διαγραφή
  7. με γεια σου, ειναι ολα τελεια!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια!! όλα είναι υπέροχα!
    έχεις ένα βραβειάκι από μένα :)
    http://confessions-of-an-everydaygirl.blogspot.gr/2013/11/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 3) βάση και top coat για ημιμόνιμό μανικιούρ 10Ε
    πως θα παραγγειλω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή