Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

MY CHALLENGE EYE SHADOWS

Καλημέρα κορίτσια!!!
Τι μου κάνετε? Πως τα περνάτε?

Στη σημερινή μου ανάρτηση θα σας μιλήσω για τις σκιές challenge cosmetique.

Tις έχω αγοράσει από το hondo και η τιμή τους ήταν στα 3,50 Ε.

 
Έχουν βελούδινη υφή, καλή διάρκεια και βάφουν πολύ ωραία τα μάτια.
Τέλος το αποτέλεσμά τους είναι γυαλιστερό πάνω στα μάτια και βγαίνουν σε πολλές αποχρώσεις.
 
Πάμε λοιπών να τις δούμε μια προς μια μαζί .
 
 
1) γαλαζοράσινες αποχρώσει, οτι πρέπει
για καλοκαιρινό μακιγιά.


 
 
2) χακί χρώματα


 
 
 
 
4) καφέ σκούρες αποχρώσεις

 
5)σε γήινα ανοιχτόχρωμα καφέ.
 
 
6) ροζ λιλά αποχρώσεις
7) ασπρο μαύρο γκρι για σμοκι.
Αυτά λοιπών για σήμερα.
Έχετε δοκιμάσει κάποια απο τις συγκεκριμένες σκιές?
 
 
Ελπίζω να σας άρεσε πέριμένω τα σχόλια και τις απόψεις σας
Σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη μέρα και να θυμάστε:
 
<< ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ>>
 
Φιλικά πάντα Nicky Starlight!!!
 
 
 
 
 
 



23 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία χρώματα! είχα πάρει πολύ παλια κ εγώ μια CHALLENGE σκιά σε καφέ απόχρωση και είχα μείνει ευχαριστημένη, τώρα που το σκέφτομαι απορώ γιατί δεν ξαναπήρα! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν εχω δοκιμασει καποια, πολυ ωραια χρωματα και χρωματικη αποδοση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα χρώματα, αλλά δυστυχώς δεν χρησιμοποιω σκιές στο μακιγιάζ μου.. Πρέπει να το σκεφτώ όμως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καμια φορα μπορουμε να βαζουμε και λιγο χρωμα. ετσι για την αλαγη...

      Διαγραφή
  4. Δεν εχω δοκιμασει δυστυχως.Παντως ειναι οικονομικες και ερωτευτηκα ηδη τις πρασινες αποχρωσεις !!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω δοκιμάσει..αλλά μπαίνω σε πειρασμό μετά από αυτό το review!
    Φαίνεται να έχουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ απόδοση... <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τις εχω δει αλλα παντα τις αμφισβητουσα!!!!Σε ευχαριστουμε για τις πληροφοριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω σε ευχαριστω για τον χρονο που αφιερωσες για να τις γνωρισεις!!!

      Διαγραφή
  7. we've never heard of this brand before but the colours really do look nice. We're going to check them out now. do you know whether we can get them in australia?

    http://www.mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω δοκιμάσει κάποια από αυτές τις σειρές και για να είμαι ειλικρινής πρώτη φορά τις ακούω! παρόλα αυτά, νμζω οτι ειναι χρήσιμες οι παλετίτσες με κλασικά και μαστ χρώματα! Θα τις δοκίμαζα αν έβρισκα μπροστά μου!
    πολύ ωραίο blog
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαστε σε φθινοπωρινό mood αλλά όλα τα καλλυντικά φαίνονται τέλεια!
    Επίσης είναι πολύ ενδιαφέρον να γνωρίζουμε καινούριες εταιρείες και εμείς το κάνουμε στο blog μας. Καλή συνέχεια!
    With love
    Chicates
    chicates.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας ευχαριστω και εγω τις παρουσιασα με τον σκοπο να τις γνωρισουν και αλλες μπλογκερς για το λογο οτι ειναι καλες και οικονομικες!!!

      Διαγραφή
  10. ειναι οντος ειναι πολυ καλες και οικονομικες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή