Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

LIPTON linea - REVIEW

καλησπερα κοριτσια!!!

Τι κάνετε? Μετά από  καιρό απουσίας μου σας κάνω ένα review με τα προιοντα της εταιρίας LIPTON
που ειχε την ευγενή καλοσίνη να μου στήλει για δοκιμή








                        Μιας και τον τελευταίο καιρο προσέχω λιγάκι την διατροφή  μου
                            ήταν οτι πρέπει αυτό το πακετάκι.



  Ας δουμε τι λεει το ΔΤ που βρήκα

Το Lipton Linea είναι δύο φορές πιο πλούσιο σε κατεχίνες σε σχέση με την κλασική σειρά πράσινου τσαγιού Lipton και αποτελεί τον καθημερινό σου σύμμαχο για να νιώθεις καλά. Χωρίς θερμίδες, το Lipton Linea σε βοηθάει να νιώθεις όμορφη στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Σε τρεις απολαυστικές γεύσεις Ανανάς & Ιβίσκος, Εσπεριδοειδή και Λευκό Ροδάκινο.

 Τα συστατικά τους

 Νερό, εκχύλισμα πράσινου τσαγιού (0,22%), χυμός ανανά από συμπυκνωμένο χυμό (0,1%), μέσα οξίνισης (κιτρικό οξύ, μηλικό οξύ), αρωματικές ουσίες, φρουκτόζη, αντιοξειδωτικό: ασκορβικό οξύ, γλυκαντικές ουσίες (σουκραλόζη, ακεσουλφαμικό κάλιο), εκχύλισμα ιβίσκου, ρυθμιστής οξύτητας: χλωριούχο μαγνήσιο, καφεΐνη.

Τα διατροφικά στοιχεία


ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 
250 ml
ΕΝΕΡΓΕΙΑ 11KJ 3 Kcal
ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ 0,1 g
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 0,4 g
ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΣΑΚΧΑΡΑ         0,4 g
ΛΙΠΑΡΑ 0 g
ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΟΡΕΣΜΕΝΑ     0 g
ΙΝΕΣ 0 g
ΝΑΤΡΙΟ 0 g
Κάθε 250 ml περιέχουν
Θερμίδες Σάκχαρα Λίπαρά Κορεσμένα Νάτριο
3 0,4 0 0 0
g g g g
<1% <1% 0% 0% 0%
Της Ενδεικτικής Ημερήσιας Πρόσληψης (GDA), με βάση δίαιτα 2000 θερμίδων, που αντιστοιχούν στις μέσες ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα.


                                             Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ

Αρχικα να σας πω οτι έχω ένα κόλιμα. Πριν φάω, πιω ή φορέσω κάτι πρέπει πρώτα να το μοιρισω.
  Οπότε με το που τα άνοιξα τα μοίρισα και μου άρεσαν πολύ.
Απο γέυση σου αφήνουν ελάχιστη πικράδα αλλα σας λέω ένα κόλπο. Εαν το καταποιήτε αμμέσος δεν θα την αισθανθήτε.
 Είναι πολύ δροσιστικά, χορταστικα και σβήνουν την δείψα.Πέρσι τα είχα δοκιμάσει και σε φακελάκια
για κρύο τσάι.
 Δεν έχουν θερμίδες , ούτε σάκχαρα και είναι πολύ οικονομικά.
Μου άρεσαν και οι 3 γέυσεις αλλα περισότερο ο Ανανάς & Ιβίσκος.

Τα έχω αγοράσει απο τότε αλλες 3 φορες και σας τα προτήνω.



 Την σελίδα θα την βρήτε στο  http://www.liptonicetea.com/el-GR/products/63-lipton-linea-lipton-ice-tea

kai στο https://el-gr.facebook.com/LiptonLineaGR



Αυτά από εμένα . Να περνάτε καλά και να θυμάστε

              << Ένα χαμόγελο ομορφαίνει τα πάντα !!! >>

Φιλικά πάντα  Nicky Starlight !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου