Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Oral-B Pro-Expert και 1ο giveaway

  Καλησπέρα σε όλες και όλους!!! Τι κάνετε?
Eχτές λοιπόν που λέτε έλαβα το πακέτο του πρεσβευτή από τις ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ. Μέσα είχε 4 κανονικές συσκευασίες οδοντόκρεμας και πάρα πολλά δείγματα.
  Ας πάρουμε όμως τα πράγματα απο την αρχή. Η εταιρία λέει πως << Η Oral-B Pro-Expert είναι μια καινοτόμος οδοντόκρεμα που συνδιάζει για πρώτη φορά δύο δυναμικά συστατικά 1) τον φθοριούχο κασσίτερο (stannous fluoride) και 2) το εξαμεταφωσφορικό νάτριο (sodium hexametaphosphate).H μοναδική της σύνθεση προσφέρει πολλαπλή προστασία σε όλες τις περιοχές που ελέγχουν περισσότερο οι οδοντίατροι, δηλαδή
            ΤΕΡΗΔΟΝΑ
            ΟΥΛΑ
            ΠΛΑΚΑ
            ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ
            ΣΜΑΛΤΟ
            ΠΕΤΡΑ
            ΛΕΚΕΔΕΣ
            ΑΝΑΠΝΟΗ>>
  Διατίθετε σε καταστήματα προιόντων καθημερινής χρήσης και σούπερ μάρκετ με προτεινόμενη λιανική τιμή 3,49 ε.
           

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ

Κατά την γνώμη μου είναι μια καλη οδοντόκρεμα με οραία γεύση χωρίς να <<καίει>> πολύ.Η τιμη της είναι προσιτή , τα δοντια μου ειναι πιο λευκα και εχω τη αισθηση της φρεσκάδας για αρκετή ώρα στο στόμα μου.  


ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΩΡΑ

Θα δωθούν από 2 δείγματα σε 2 νικητές!!!
Λοιπόν αυτο που θέλω από εσάς είναι πολύ απλό.
1) Να είστε μέλη στο blog μου
2) Να αφήσετε ένα σχόλιο που να λέει τι οδοντόκρεμα χρησιμοποιήτε και το mail σας για να επικοινωνήσω με τους νικητές.
Η κλήρωση θα γίνει Κυριακή 26/5/2013

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΕΙΑ!!!!

7 σχόλια:

  1. Ο διαγωνισμός σας έχει δημοσιευθεί στο site
    Diagonismoi καθώς και στο Facebook Diagonismoi δείτε τον

    διαγωνισμό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλώς σας βρήκα!aim χρησιμοποιώ!
    gfc:floranceaga
    email:floranceaga@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρησημοποιω την colgate
    aimkaragian@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. o διαγωνισμος εκλεισε και μεχρι το βραδυ θα εχω ανακοινωσει τους νικητες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μολις εκανα την κληρωση και...
    οι νικητες ειναι ευγενια νταλτα και tania ...Συγχαρητηρια!!!
    εχετε mail!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή